piątek, 22 lipca 2016

Chwile wspomnień...

29 marca 2016 użytkownicy Mateusz Rojek i Adamek656 stworzyli bloga pod nazwą Strefa Roja.
Kilka dni później Mateusz odszedł z stworzenia bloga, zaś Adamek656 zmienił nazwę strony na Strefa Adamka656 i wówczas dołączyłem ja wtedy jeszcze pod nickiem Maciej Revan. Tak wyglądały początki tego bloga. Wczoraj przeglądałem nasze stare posty i pomyślałem że warto parę z nich sobie po przypominać :)
1) Ten post nie ma sensu bla bla bla the end- tak brzmiał tekst pierwszego posta na tym blogu. Link do niego jest tutaj.
Ach te pierwsze komentarze :)
2)  Pierwsze podsumowanie miesiąca na blogu. Był to początek serii postów która trwa do dziś. LINK
Mój pierwszy komentarz :D
3) 4 kwietnia 2016 wydałem pierwszego posta. Link macie tu.
Ktoś pamięta ten obrazek ?
4) 10 kwietnia zmieniłem sobie dla żartu nazwę na Maciej Revan zawieszone. Dopiero 10 lipca mogłem ponownie zmienić nazwę co tez uczyniłem (nazywam się teraz Maciej126).
Tak pamiętam jak G+ mnie wtedy strollował :|
5) 22 Kwietnia 2016 wybiło nam 1000 wyświetleń strony. Było co świętować :)
Dużo :)
6) W maju był wysyp postów ode mnie:
Strasznie długa lista :O
7) W czerwcu dołączyła do nas Ania :)
i dołączyłem do Bronies :)
Moja obecna profilówka :)
8) Blog przeszedł remont:
Przed remontem...
...po remoncie :)
 9) 10 Lipca zmieniłem nazwę konta google na Maciej126
10) 16 lipca 2016 roku wydałem pierwszą część mojego fanfica który został od razu zhejtowany przez Adamka656 ale po poprawieniu już chyba mu się spodobał:
Takie są początki pisania fanficów :D
To tyle z tego podsumowania. dziękuje za zmarnowanie 10 minut swojego życia na czytanie tego.
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Historia tego blog jest ciekawa ;)
    Historia tego bloga również jest ciekawa: http://zdzichowdwoch.blogspot.com/
    Muszę przyznać że całkiem dobrze to napisałeś ale i tak ci daleko do wypracowań jakie pisze ta osoba: https://plus.google.com/+MagdaBojler :)

    OdpowiedzUsuń