niedziela, 3 kwietnia 2016

Nowa osoba w drużynie + update bloga


Witam tutaj Adamek656 i mam 2 ogłoszenia:



Ogłoszenie nr 1. Rojek ma w dupie głębokim poważaniu udzielanie się na tym blogu, więc zmieniam nazwę bloga na Strefa Adamka656 a link strony na Adamek656.blogspot.com

Ogłoszenie nr 2. Mamy nową osobę w drużynie A mianowicie: Maciej Revan dołączył dzisiaj do naszego bloga!!!

Więc Maciej:


-Mam nadzieje że będziesz się jakoś udzielał na tym blogu.

-Myślę że nie będziesz wkurzał adminów (czyli mnie) Spamowaniem w komentarzach typu: "Kiedy Gothic"

-Myślę że to czas by napisać swojego pierwszego posta. (ocenię go po tym jak napiszesz)

Pozdrawiam:
Adamek656


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak będziesz pisał posta to standardowo wstaw jakąś grafikę czy gifa. możesz też wstawić ich kilka.

      Usuń
    2. Tylko nie wiem o czym pisać :(

      Usuń
    3. A napisz o czymś tam. Jak chcesz możesz się wzorować na postach z tej strony http://zdzichowdwoch.blogspot.com/

      Usuń
    4. Ok dzięki mam chyba temat może napisze pożyjemy zobaczymy niech moc będzie z tobą ! :)

      Usuń
    5. AAA na tej stronie dużo kucyków !

      Usuń
    6. I co z tego? Ciesz się że nie dałem ci linka do tej strony fge.com.pl/

      Usuń
  2. AAAAAAAAA już mi nic nie wysyłaj

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę pisać o Star Wars czy się wkurzysz ?

    OdpowiedzUsuń