poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Nowa gra + wrażenia

O Wiedźminie pisałem w poprzednik poście ale dzisiaj dorobiłem się kolejnej gry !!! Tą grą jest Limbo. Gra opowiada o pewnym chłopcu który postanawia odnaleźć swoją siostrę. W menu głównym dużo opcji nie ma lecz uważam ,że gra nie ma dużych wymagań systemowych.
W tej produkcji dominują kolory od czarnego do szarego. Grafika jest w 2D. Postać może wchodzić po różnych przedmiotach,skakać,przyczepić się magnezem do sufitu. Niestety woda poniżej pasa kończy się śmiercią i wraca do ostatniego checkpointa.

Na koniec dodam iż polecam gierkę każdemu ale umiejętność parkour będzie potrzebna do przejścia tej pięknej gierki.
Tak w tym poście dużo screenów ponieważ nie mogłem się oprzeć pięknej grafice tejże gry. Pozdrawiam. :)
EDIT:
Ok przyznam się nie kupiłem Limbo lecz zagrałem w tą że grę na mapce odtworzonej w Minecrafcie. Jeżeli nie wierzycie ten powyższy screen powinien was przekonać. Tutaj jest LINK do ściągnięcia i informuje ,że wymagany jest Minecraft w wersji 1.9.3.

3 komentarze:

  1. Wcześniej grałeś w to w Mojncrofcie i sobie oryginalną grę zainstalowałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą grę widziałem dużo wcześniej na YT i zastanawiałem się czy nie kupić. Link do mapki z Minecrafta masz w poście. :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie psztykalem w Limbo ale pewnie kiedys bede c:

    OdpowiedzUsuń