wtorek, 19 kwietnia 2016

Gry komputerowe i nie tylko cz. 2


Oto kolejne 4 gry komputerowe które mnie szczególnie zainteresowały
:Pierwszy tytuł który wymienię jest to The Sims 2. Grę wydało firma EA. Jest to pierwsza gra którą uruchomiłem po instalacji Windowsa na moim komputerze. Dzisiaj wprawdzie w nią nie gram ale serie  mogę polecić osobą obu płci. Gra polega na tworzeniu simów (wirtualnych ludzi) by potem poprowadzić ich przez życie. Najnowsza odsłona serii "The Sims 4" miała premierę w 2014 roku.
Kolejną grą jest Minecraft: Story Mode wyprodukowany przez firmę TT Games. Fabularny Minecraft może wygląda inaczej lecz grafika i crafting przedmiotów zostały. Wprawdzie grałem tylko w epizod 1 ale gra jest genialna.
 
Następna produkcja jest gra wydana przez Lucasarts w 2002 roku czyli Star Wars: Jedi Knight Jedi Academy. Mimo że dużo w nią nie grałem to gra się przyjenie chociaż osoby które są słabe w FPS-ach (w tym również ja) mogą mieć problemy. Pomimo niekanoniczności polecam w nią zagrać.
Na koniec coś swojskiego. Ostatnią grą w tym zestawieniu jest wydana w 2011 roku przez CD Project Red Wiedźmin 2 Zabójcy Królów. Wprawdzie nią nie grałem ale mam zamiar ją kupić dlatego ją opisuję. Wprawdzie w porównaniu do Dzikiego Gonu tutaj mamy bardziej ograniczony świat lecz myślę ,że gra jest dobra (sądząc po zarysie fabuły i grafice). Tutaj wcielamy się w Wiedźmina Geralta postać stworzoną przez Sapkowskiego na potrzeby sagi Wiedźmin. Jeżeli w nią uda mi się zagrać to może w innym poście opiszę swoje wrażenia. No cóż to tyle w tym poście. Pozdrawiam.

3 komentarze: