poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Gry komputerowe i nie tylko

Nie wiedziałem jaki temat poruszyć, więc uznałem że napisze coś o grach.
Jest to mój pierwszy post ,dlatego proszę o wyrozumiałość. Oto kilka gier które mnie najbardziej zainteresowały. Jak na powyższym zdjęciu widać pierwszą grą jest Minecraft. Może niektórzy jej nie lubią, ale mówi się, że o gustach się nie dyskutuję. Te grę osobiście traktuje jako komputerowe klocki LEGO. Studio TellTales zrobiło fabularną wersję tej gry: Minecraft Story Mode.
Drugim tytułem jest Knights of the old republic. Grę oczywiście polubiłem za to ,iż są to Gwiezdne Wojny :) ale również za oryginalną i wciągającą historie. Gra pomimo upływu lat ciągle jest lubiana. Doczekała się jednej kontynuacji pod tytułem The Sith Lords.
Gra którą dopiero przechodzę. Gothic jest grą z tego samego gatunku co KOTOR, czyli crpg. Doczekała się 3 kontynuacji. Niestety, tylko tyle na razie o tej grze powiem.
Na sam koniec moja pierwsza gra z uniwersum Star Wars, czyli Lego Star Wars The Complete Saga. Jest ona połączeniem dwóch poprzednich części gry. Obecnie wydano tylko jedną kontynuacje gry, czyli Lego Star Wars III The Clone Wars. Jednak w tym roku ma wyjść nowa gra ze Star Wars pod tytułem: Lego Star Wars The Force Awakens. Premiera zapowiedziano na 28 czerwca. No cóż to tyle wprawdzie znam jeszcze inne gry, ale to materiał na innego posta.


5 komentarzy:

  1. No cóż jak na pierwszego posta to całkiem nieźle ci poszło... gratulacje. Lecz trzeba poprawić błędy interpunkcyjne bo jest ich trochę, ale to już praca dla adminów(cholera ja nim jestem). No to Ocena końcowa:
    9/10
    -Bo było trochę błędów interpunkcyjnych lecz fajne się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można powiedzieć że połowe z tych gier znam xD

    OdpowiedzUsuń