sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie Miesiąca: Marzec 2016

Ogólnie to gówno wiele się działo w tym miesiącu.
A co się działo? A oto odpowiedź:



-założyliśmy z Panem Mateuszem tego bloga
-26 marca była premiera 6 sezonu MLP:FiM (Rojek do nas nie należy więc mało go to obchodzi)
-Zdobyliśmy 23 wyświetlenia tego bloga (nie wiem skąd) A walić to. Teraz ich mamy dużo więcej(I to w niecały tydzień)
-Zrobiłem screeny easter eggów z Gothic 3 (ale to już materiał na następnego posta)

A teraz Jak tam 1 kwietnia:
Zrobiłem parę kawałów członkom naszej drużyny,

Użytkownik Zdzichów Dwóch na YT Wrzucał filmiki od godziny 10-20 co godzinę, z czego ten filmik o 20 to był największy kawał na Prima Aprilis jaki widziałem! A mianowicie:
Tutaj link do tego filmu: "Ważna Informacja"

I to tyle.



Mam nadzieje że pan Mateusz Rojek w końcu napisze jakiegoś posta.

Pozdrawiam:
Adamek656

10 komentarzy:

  1. No to ja czekam na wiele gier np na wyżej wspomnianego gothica, może najnowszego batlefronta, albo minecraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciał kotora i kotora 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapytam z ciekawości jak zrobiłeś te grafikę w gmodzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gmod to sandbox więc można tu robić wszystko co się chce tak jak w mojncrofcie. nie jest trudno zrobić przedmioty, oświetlenie jak i gościa który siedzi na kanapie. Tylko trzeba mieć cierpliwość, dużo cierpliwości bo robienie tego zajęło mi 15 minut. Czy taka odpowiedź ci odpowiada? huh? :)

      Usuń
    2. Wykorzystałem też możliwość wbijania pił tarczowych w ściane, więc zrobiłem z nich półki na napoje. światła były najłatwiejszą częścią tego obrazka, a najtrudniejszą było robienie napisów ponieważ one wszystkie są przedmiotami i kolidują ze sobą. Gmodderzy zrozumieją.

      Usuń
  4. Pamiętam jak śmiechłem kiedy pierwszy raz odwiedziłem Wasz blog ;D
    Ja wchodzę... a tu co najmniej połowa stylu i prowadzenie bloga zerżnięta od nas xD
    No ale od czasu do czasu zaglądałem patrzeć czy to żyje i czy jesteście w stanie tak samo prowadzić bloga :P

    OdpowiedzUsuń