poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Podsumowanie Miesiąca: Lipiec 2016

Gdy nie masz innej grafiki :P


Już po lipcu i to oznacza że został nam tylko jeszcze jeden miesiąc wakacji :(
Ale chuj z tym przejdźmy do tego co się działo w tym miesiącu.

1. Znowu stream u Kairosa. tyle że tym razem był krótszy i trochę gorszy niż poprzednie :P
Odbył się on 14 lipca.
Jakby ktoś chciał, to tu macie >>LINK<< do hitboxa Kairosa271.

2. MIXEROWICZ ma ból dupy, (Jak to czytasz Hubert to przepraszam za to) bo powiedział, że "Ma wyjebane na fandom i odchodzi oficjalnie" Nie muszę chyba mówić, że mi się to nie spodobało, ale to jego sprawa i nie będę wnikał w jego problemy :T
Oto dowód tego.
3. Nowa seria postów:
fanfik Macieja126: 

Rozdział 1
Rozdział 2

I tyle, bo na razie nic innego nie ma :P

4. Udało nam się z Maciejem dostać na Serwer Zdzichów Dwóch na Discordzie, lecz screenów jak to wygląda nie będę dawać. Ale tu macie link do posta na blogu u Zdzichów >>LINK<<

5. Od 19 Lipca mam bardzo chujowy internet. Objawia się to tym że:
-W czasie rozmów przez Skype lub Discorda mnie wywala co 5 sekund albo ping skacze do 2000ms
-Nie mogę grać na serwerach i nie mogę także utrzymywać serwera bo cały czas traci połączenie.
-Strony internetowe wczytują mi się 2x dłużej niż powinny :P
Obecnie 1 Sierpnia udało mi się go trochę ogarnąć.

6. Pierwszy post autorstwa Ani z podziękowaniami za dodanie jej tutaj. >>LINK<< do posta :)
(Rojek ucz się od niej bo przynajmniej ona jakiś post napisała a nie tak jak ty tylko 1 komentarz z błędem językowym) :P

7. Premiera nowego odcinka MLP:FiM (do dodania więcej szczegółów)

8. 4k wyświetleń na blogu! Ja nie wiem jakim cudem tak szybko tyle wyświetleń zdobyliśmy :)

9. 10 Lipca odbył się event o nazwie Middle Equestrian Convention(MEC) Na który oczywiście nie pojechałem przez co jestem smutny :(
Tutaj macie linki do postów na FGE na temat MECa i także linki do filmów na YT o tej samej tematyce :)
Posty na FGE:
Podsumowanie Middle Equestrian Convention 2016
Wywiad z Julią Kołakowską-Bytner i Brygidą Turowską
MEC: Konkurs Cosplay
Mikołaj Klimek na MECu
MEC 2016: Aukcja charytatywna
Niedzielne Aktualności CCLIX(w Niedzielnych aktualnościach też było powiedziane o MECu)

Linki na YT:
Middle Equestrian Convention 2016: Wywiad z Julią Kołakowską-Bytner i Brygidą Turowską
Middle Equestrian Convention 2016: Panel z Mikołajem Klimkiem
Middle Equestrian Convention 2016: Aukcja Charytatywna
Playlista: Middle Equestrian Convention. Warszawa 9.10 Lipca 2016
✬ MEC - Konkurs Cosplay ✬

Na Zdzicholandii pojawiła się relacja z MEC-a z ich strony i ze strony Magdy B: >>LINK<<

10. Kolejny fanowski odcinek MLP by ILoveKimPossibleAlot macie tu linka: >>LINK<<
Na kanale PLPMVTV powstało tłumacznie tego fanowskiego odcinka. Macie tu link do tłumaczenia: >>LINK<<

11. 5 urodziny FGE. Z tej okazji Mere Jump zrobił absolutnie nie humorystycznego posta z tej okazji xD
Tutaj macie link do tego posta: >>LINK<<

12. Nastąpił Remont naszego bloga, ponieważ wcześniej wyglądał tak:

a teraz wygląda tak:

Mam nadzieje że widać różnicę xD

13. Maciej na Streamie Kuracyji z Minecrafta!!! Jak to się stało? Już mówię:
Kuracyja robił streama na Twitchu na publicznym serwerze pod nazwą Mirkocraft, wtedy Maciej wszedł na ten serwer i odszukał Kuracyję (Wcale go potem nie śledził. Tak, tak właśnie)
Tak to było
.
14. Otwarcie serwerów Legends of Equestria! Niestety były otwarte tylko na 3 ostatnie dni Lipca.
Mogilśmy sobie pograć wtedy. Niestety miałem takie lagsy że questów czasem wykonać nie mogłęm.
Wystąpię też w paru odcinkach z LoE u Zdzichów Dwóch.

A więc to tyle z wydarzeń z Lipca.

Pozdrawiam
Adamek656

EDIT by Maciej126
Dam jedną rzecz ode mnie:
15. 10 Lipca 2016 roku wkońcu udało mi się zmienić nazwę konta google. Od teraz nazywam się Maciej126 więc jeśli ktoś mni nie poznaje to wcześniej nazywałem się Maciej Revan zawieszone.

Pozdrawiam
Maciej126 :)
To wcale nie jest reklama bloga Zdzichów Dwóch. Tak, tak właśnie LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz