czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie Miesiąca: Sierpień 2016

Pinkie Pie patrzy..
Z pewnych powodów Adamek656 nie mógł napisać podsumowania więc ja pisze. W tym miesiącu działo się nie wiele dlatego opisze to w kilku punktach:

1) Premiera nowego zwiastuna Łotra 1. Więcej w tym poście: LINK

2) Adamek656 był przez 2 tygodnie niedostępny przez wyjazd. Nie wiem gdzie pojechał i co tam robił.
Ja naprawdę nie wiem gdzie pojechał...
3) Była premiera nowych odcinków z MLP w Ameryce.

4) Niestety wraz z zakończeniem sierpnia skończyły się wakacje ;( ;(
Kiedyś niestety musiało to nastąpić
5) Wrzuciłem 3 rozdziały mojego fanfica. Dodam że w tym miesiącu wrzucę posty zakończające tamtą historie.
Jak będzie i się chciało...
6) Zdzichowi ponownie wybyło 800 widzów. LINK do posta.

7) RoxMb zniknął na miesiąc jednak później okazało się że pojechał do Holandii i nie miał internetu.

8)  30 sierpnia miałem swoje urodziny :)
To tyle w tym poście na zakończenie utwór miesiąca to:
Na pocieszenie żebyście nie byli smutni końcem wakacji :)
Pozdrawiam
Maciej126 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz