sobota, 14 stycznia 2017

Status Update 01-14-2017

Taa.. idealnie pasuje na czyjś powrót..
Po prawie 10 miesięcznej nieobecności postanowiłem że powrócę. Jaki był powód? To nieistotne... (jednak wróciłeś. A zielonym sobie będę pisał bo mogę xD)
Wiele się zmieniło od tego momentu... Już nie jestem Adamek656 tylko Xeren, i tak jeszcze zostanie przez dłuugi czas...

Opowiem wam co się działo pod moją nieobecność...
Na początek może historia tego bloga...

Dam tu Dashie. Przecież ona wszędzie pasuje (Fluttershy też)
Pewne dwie osoby postanowiły że stworzą bloga na którym będą pisać różne randomowe rzeczy. Lecz Druga osoba napisała tylko jeden komentarz i przestała się potem udzielać. Wtedy po zastanowieniu się przyjąłem szanownego pana Macieja126 znanego także jako Cronos Rena ponieważ wiedziałem że dzięki niemu blog będzie żył. I było to prawdą. Dzięki niemu powstało wiele nowych serii postów. Jedna z nich - Gry i nie tylko - działa aż do dziś. (na zapłatę czekam również do dziś)

Blog zmieniał nazwę i link wiele razy. Najpierw nazywał się "Strefa Drużyny Rojka" a adres internetowy był taki: https://strefaroja.blogspot.pl
Potem nazwa została zmieniona na "Strefa Adamka656" a adres internetowy na https://adamek656.blogspot.com ponieważ Współzałożyciel został wyrzucony bo nic nie robił i sam stwierdził że nie będzie się udzielał. Ta nazwa była jeszcze przez okres kilku miesięcy po czym została zmieniona na Strefę Xerena ツ  z adresem https://strefaxerena.blogspot.com i jest taka aż po dziś dzień. (ziemniaki lol)

Teraz coś z pobocznych rzeczy dotyczących tego okresu czasu.

Youtuber Zdzichów Dwóch Założył serwer na discordzie dla swoich widzów (nie wiem czy o tym wspominałem ale...) szczegóły tutaj: LINK To wcale nie jest reklama...

Pewna osoba którą znałem... A co ja będę zatajał kto to jest? Oczywiście że chodzi o JulięSweetHeart która teraz jest znana jako KiciuniaDraws. A co ona zrobiła? Odpowiedź jest prosta: Była naprawdę chamską i wredną osobą... Obrażała nas na serwerach discordowych... Ale w końcu została ze wszystkich wyrzucona... Wtedy postanowiłem jej dać następną szansę i zaprosiłem ją na mój serwer discordowy, lecz nie pobyła na nim dłużej niż 2 tygodnie bo postanowiła nas po obrażać po czym uciekła... Jak dobrze że już nie mam z nią kontaktu... Nie chce mieć nic wspólnego z takimi ludźmi.

Cóż... tych wydarzeń było więcej ale dużo trzeba by było o tym pisać więc niech to wam na razie wystarczy.


Linki:
Blog Zdzichów dwóch: LINK
Mój Serwer Discordowy (wymagana znajomość języka Polskiego...): Zaproszenie
(nie wiem co tu napisać więc napisze... BAKŁAŻAN :D)
 
A co ja żem znalazł :D

Pozdrawiam
HyperXeren (dawny Adamek656)
(też Podrawiam)

Cronos Ren aka Maciej126 (dawny Maciej Revan zawieszone)
 

Proszę również Pana Macieja126 o poprawę błędów (a co ja słownik?) oraz dodanie jakichś grafik i dopisanie coś od siebie w miarę możliwości. (grafiki tak? już dam coś hehe)

1 komentarz: