środa, 1 marca 2017

Podsumowanie miesiąca: Luty 2017

Mane 6 w pełnym składzie :D
 Witam w kolejnym podsumowaniu miesiąca. Tym razem w końcu opiszę wydarzenia z jednego miesiąca a nie z dwóch czy trzech.
Chyba pasuje :D
1) Myślę że zacznę od jakże fajnego newsa jakim są kasety w tej samej cenie jest informacja że sezon 7 MLP już za niedługo (gdzieś chyba w kwietniu albo później). Tak czy siak myślę że niektórym to info się spodoba a innym nie. Dodam również że potwierdzono też sezon 8 (chyba).

:>
2) W końcu mogłem sobie zmienić nazwę na Cronos Ren. Jest to mój nowy nick i już nie zamierzam go zmieniać. Wyjaśnienie pochodzenia macie tutaj:
Cronos to imię jednej z postaci z gry Gothic zaś Ren wziąłem od Kylo RENA z Gwiezdnych Wojen. W ten sposób powstał mój nick.

3) Był ferie które spędziłem na nolifenie w Skyrima, Wiedźmina i Gothica 3.
Coś się popsuło...
 4) Gmod wrócił do łask. 25 lutego po miesięcznej przerwie ponownie zagrałem w tą jakże fajną grę. Wyżej macie screen co robiłem z Xerenem.
Polecam :)
5) Byłem na premierze filmu LEGO Batman. Miło było zobaczyć kolejny LEGO film i jak najbardziej mogę polecić aczkolwiek jest dużo nawiązań do innych filmów o Mrocznym Rycerzu ;)
POOTIS!
6) 26 lutego zagrałem pierwszy raz w TF2. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że nie umiem grać w tego typu gry. Jednak mogę stwierdzić że grało się fajnie i może jeszcze kiedyś w to zagram.
7) W czasie ferii postanowiłem pobawić się w robienie filmów w Gothicu II. Co z tego wyszło możecie zobaczyć wyżej.
To tyle z wydarzeń z lutego 2017.
Pozdrawiam :)

1 komentarz: