czwartek, 3 maja 2018

Powrót Jedi... czyli takie tam pisanie sobie

Siema! Dawno mnie tu nie było. Ziemia zdążyła zrobić pełny obrót wokół słońca (no chyba że jesteś płaskoziemcą to wtedy słońce zdążyło zrobić już kilkaset kółek na niebie). Ja jednak uznaje kulistą ziemie ale ja nie o tym.

W sumie to nwm po co to pisze skoro ten blog ucichł jakiś rok temu (dokładnie 1 kwietnia ale to już inna kwestia). Cóż... co by tu... a no tak
Moje pierwsze kroki w machinimie Gothicowej. Polecam fajna zabawa (i wkurzeń też gdy gra wywali lub program do nagrywania odmawia współpracy). Tak wiem to jest mega proste i jeszcze bez dźwięku jednak podkreślę że to jest robione amatorsko.

A no tak druga sprawa jesteśmy po premierze VIII epizodu Gwiezdnych Wojen. Przez jednych uważanego za najlepszy a przez innych za najgorszy film sagi. Mi się film podobał :D

Jak wam się podoba nowy Han Solo?
I w sumie już za nie cały miesiąc kolejne Star Wars czyli "Han Solo-Gwiezdne Wojny historie" ;)

Co by wam tu jeszcze napisać. Moge dodać że pisze to z nudów ;)

A i dzisiaj Święto konstytucji 3 maja ;)

No to chyba będzie na tyle wracam do grania w grę (czyli Tomb Rider 2013)
Pozdrawiam :)

3 komentarze: