czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie miesięcy: Wrzesień-Listopad 2016

Bo grafika z FS musi być :)
Witam. Pewnie wielu się zastanawia po co ja pisze tego posta? Bo moge A tak uznałem że zrobię edycję specjalną gdzie opisze co się działo przez te 3 miesiące
WRZESIEŃ
1) Szczeże mówiąc to we wrześniu mało się działo.  1 września musieliśmy przestać opłakiwać koniec wakacji i jakoś rozpocząć ten rok szkolny. Pocieszające był fakt że 1 są same apele zaś drugiego były tylko lekcje organizacyjne itp.
2 pierwsze tygodnie były jeszcze "na luzie" ale potem już wszystko zaczęło iść tak jak zawsze (kartkówki, sprawdziany itp).
2) Wspomnę także o tym że na blogu u Zdzichów w dniach od 25 do 2 października pojawiały się posty autorstwa Magdy B w tym mini test w którym wziąłem udział :)
Jako że nic innego ciekawego się nie działo to przejdę do października.
PAŹDZIERNIK
1) Tutaj już troszkę więcej się działo. A konkretnie po prawie pół roku skończyłem Gothica 1. Linka do posta o tym wydarzeniu macie TUTAJ.
2) W dniach 27-28 miała miejsce wycieczka szkolna do Warszawy. Było ciekawie i fajnie no i ja i Xeren mieliśmy okazję zwiedzić stolicę. Tutaj macie parę zdjęć:
No to czas na listopad
LISTOPAD
1) Początek tego miesiąca był spoko ponieważ był trochę wolnego. 1 listopada była premiera specjalnego odcinka pewnego serialu który oglądałem (konkretnie Ninjago: Mistrzostwie Spinjitzu). Odcinek jak odcinek. Trochę dłuższy ale całkiem przyjemnie się oglądało. Osobiście polecam.
2) 11 listopada znów było wolne :D
3) 26 listopada było pewne wydarzenie związane z Xerenem. A konkretnie miał urodziny
4) 30 listopada skończyłem Gothica II Noc Kruka. Samą grę bardzo polecam a post o niej ku wkrótce :)
No cóż to by było na tyle z okresu wrzesień -listopad. Mam nadzieję że w miarę sensownie opisałem co się działo u nas przez ten czas.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz