środa, 18 maja 2016

(Nie)humorystyczny post część 2

Ten post powstał w celach humorystycznych więc proszę nie brać tego na poważnie.
1) Na poczatku prosze szanownego użytkownika o nicu ADAMEK656 o nie ruszanie poruszanie ?! sprawy dotyczącj muzyki tygodnia miesiąca ?! bo zaczynam mieć tego dość co ja gadam ? Kocham kłótnie ! Niech zostanie tak jak jest więc  szanowny admin niech już tego nie rusza czy ja się nie powtarzam
2) ten punkt jest to d..y
3) bo grzyba to przekreśliłem ?
4)wsheorfdijriohbjires0hujbw0ehbj0ew8h8ews0hb08edwsuh0ew98hb08ewsh9ehj
5) 
Vista jest fajna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ósemka jeszcze bardziej XD
6) Pamięta ktoś jeszcze to ?
Kupujcie Windowsa 95 !!!!!! Kosztuje tylko 99,99 $ !!!!!!!
A dzisiaj ?
Pobierajcie za darmo Windowsa 10 !!!!!!!!!!!!
7)
AHA OK MAM PYTANIE: CO TO TUTAJ ROBI ?!
Blog mnie strollował :O
8) Punkt ósmy chyba będzie nie potrzebny.
9) A-Po co ja tego posta piszę !?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!
B-Ni wiem
A-masz wiedzieć !
B-Chcesz czekolade ?
A-Ok dobra przekonałeś mnie
B-czekaj a może taką ?
A- Co o nie !!!!!!!!!!!!!
10) Dziękuje za zmarnowanie 10 minut swojego życia za przeczytanie tego posta. Na koniec pytanie:
Tak                           Nie
          


3 komentarze: