niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie Miesiąca: Kwiecień 2016

Sorry Maciej Musiałem...

W tym miesiącu działo się więcej niż w tamtym (chyba 2x więcej). Było wydarzeń tyle że musiałem se zapisać bo bym zapomniał.

-Dobiliśmy 1000 wyświetleń strony za co bardzo wam dziękuje :)
-Przez 2 dni nie miałem neta z niewiadomych powodów... :(
-Pan Mateusz Rojek odszedł od naszego bloga + zmieniłem nazwę strony internetowej z tego powodu
-Maciej Revan dołączył do współtworzenia naszego bloga(żeby powtórzeń nie było) naszej strony internetowej.
-Pierwszy raz obejrzałem audycję na żywo na KTV 23.04
-Zdzichowie mieli urodziny 9 kwietnia więc złożyłem im życzenia
-Dobiliśmy ponad 20 postów w tym miesiącu(podziękować Maciejowi)
-wrzuciłem kilka let's play`ów na YT. LINK do kanału.
-Podczas audycji na żywo na KTV 30.04 doszło do dramy z powodu tego, że na Łódzkim Ponymeecie mówili, że KTV jest "takie średnie". Także gadali tak o Radiu Pie i o MMT. Jestem świadkiem tego co się tam odwaliło(na audycji byłem, nie na meecie). Wyczuwam dramę.
screen z fejsa:

-dnia 30.04 Udało nam się wyprzedzić Zdzicholandie w liczbie wyświetleń :D



To tyle z tych wydarzeń.

Pozdrawiam
Adamek656
EDIT: Zapomniałem jeszcze dodać, że mieliśmy pojebane egzaminy, które jeszcze na dodatek były po chuj, bo próbne.

2 komentarze:

  1. No rzeczywiście w tym miesiącu było dużo postów ode mnie dlatego w tym się troche powstrzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "-dnia 30.04 Udało nam się wyprzedzić Zdzicholandie w liczbie wyświetleń :D"
    Z tego co widzę to za długo się tym nie nacieszyliście ;D

    OdpowiedzUsuń