sobota, 21 maja 2016

(Nie) humorystyczny post część 4

Miałem tego nie kontynuować ale mam to gdzieś jak kogoś to śmieszy to niech ma.

1) Nie mam pomysłu co tutaj dać
2)
Klawisz Windows kiedyś...
...nie dawno...
...i dziś
Co to oznacza ? Że jeśli masz pierwsze dwa to wiedz że masz nie aktualną klawiaturę !!!!!!!!!
3)
Kafelki według sklepów...
...kafelki według Microszajsu Microsoftu
4)
Windows xp=system który kochają użytkownicy a nienawidzi Microshit Microsoft.
5)A- Maciej
B- Admin
A-Dobra mam postanowienie, w przyszłym miesiącu 1 lub 3 posty ode mnie.
B- A co z postami odliczającymi do końca roku szkolnego ?
A- Cóś się wymyśli...
B- Ogladamy coś ?
A-No tylko nie łowców bo mam to już za sobą.
B-Dobra mam coś innego tylko weź to krzesło i ten sznur i się do nie go przywiąż.
A- Po co ?
B-Zobaczysz...
Później...
B- Uwaga !!! Puszczam !!!!!!
A- AAAA !!!!!!! Coś ty puścił ?! Przestań nieeeeeewe !!!!!!!!!!!!
To zobaczył Maciej...
 6) Lubie galaretę !!!!!!!!!!!!!!!
7) Lubię pociągi !!!!!!!!!!!
                                                                     A ty co lubisz ?
Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. Co do punktu 5) to ja nic nie mam do MLP. (Jestem tolerancyjny).

    OdpowiedzUsuń