poniedziałek, 13 czerwca 2016

Gry i nie tylko: Garry's Mod

 I oto o długiej przerwie na inne typy postów powracam z postem o grach a raczej o grze.
W dzisiejszym poście: Garry's Mod zwany również Gmodem. Moje pierwsze wrażenia: poczulem się tak jak wtedy kiedy pierwszy raz odpalałem Minecrafta. Wprawdzie trudno porównywać Minecrafta do Gmoda lecz mają jedną cechę wspólną: oba są sandboxami (na swój sposób). Jak możecie po grafikach zobaczyć w grze to my ustalamy zasady. Przykładowo poniżej: perfekcyjne lądowanie Sokołem Millenium w tejże grze (wiem lądować nie umiem).
Jestem "mistrzem" parkowania :D
Ale pewnie zadajecie pytanie:skąd ja wytrzasnąłem Sokoła w tejże grze ? Otóż społeczność graczy tworzy najróżniejsze dodatki. Przykłady macie poniżej:
Prywatna armia szturmowców w Gmodzie :D
Rainbow Dash z mieczem świetlnym XD
Myślę że powyższe screeny udowodniły możliwości tej gry. To tyle w tym poście. Na koniec dodam że zostało tylko 2 tygodnie do wakacji !!!!
Pozdrawiam :D

1 komentarz: