poniedziałek, 6 czerwca 2016

Obserwujemy: Bronies :)

Nietypowe, co ? A jednak ! Od kilku dni "badam" pewien fandom zwany Bronies.
Jakoż iż nie jestem taki mądry to tutaj dla nie wiedzących cytat z Wikipedii: "Bronies (l.poj. brony) – określenie osób interesujących się kucykami z serii My Little Pony, a w szczególności postaciami z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia. Określenie zostało stworzone przez użytkowników imageboardu 4chan.org". Ale przejdę do rzeczy: na początek powiem że źródłem informacji były:
-FGE (taki blog o tej tematyce)
-MLP wiki
-Filmy użytkownika: Moje Małe Teorie (poniżej jeden wybrany film)
I tak teraz sobie myślę ,że nie wiem czemu niektórzy to hejtują (nie żebym bronił Bronies). I nie wiem co mogę tutaj dodać ponieważ ja tej bajki tego serialu[1] nie znam więc o fabule nawet nie zacznę się rozpowiadać. No i tak powiem szczerze ,że nie ma co tu dyskutować, o gustach się nie dyskutuję i skoro jacyś ludzie lubią te bajkę to mają do tego prawo (przecież tam nic złego nie ma). Więc myślę ,że ten post miał pokazać tak naprawdę nic ale jedno muszę przyznać: Bronies robią świetną muzykę. (przykład poniżej)[2]
No i na sam koniec: Niektóre fragmenty mnie czasami rozbawiły ! (mam na myśli te top 5 o danej postaci).
Pozdrawiam i Niech moc będzie z wami !
I na koniec cytat: "Tylko pamiętajcie drogie kuce... Miłość, tolerancja i żadnych wojen!"
PS:
Ta postać jest ciekawa...
...ta zresztą też :D

Widać nie tylko ja lubię drzewa :D
Fluttershy-Chciałabym być drzewem.
Rozumiem że to jabłoń ale bez przesady :P


Przypisy by Adamek656:
[1] : Jak śmiesz!!! Jak mogłeś nazwać nasz serial BAJKĄ!!!? (poprawione)
[2]: Masz racje! Muzyka jest fajna!

1 komentarz: